lördag 12 mars 2011

Ett virrvarr av trådar.

Har under senaste veckor suttit och virkat små cirklar i all evighet, är ännu inte klar med det. Vad det ska bli får ni se senare men här kommer lite sneakpeak.





Ja nu får ni fundera på vad det ska bli, men som sagt det tar ett tag då det är rätt många jag ska göra och kan inte göra så många i taget utan vila emellan.

Har så mycket på G men så lite hälsa och material så jag får ta det pö om pö. Broder har beställt en sak som jag inte kan nämna här, totalt secret. Min andra brors ex tjej har beställt med, dom är klara för leverans inom nån dag. Är till min älskade brorsdotter. Väntar på att mammas väninna ska höra av sig, hon var intresserad av mössen jag virkat. Fick höra av en fågel som kvittra i örat på mig att hon samlar på möss.

Ha en skön afton!
Pia

1 kommentar: