måndag 15 augusti 2011

Oväntat uppdrag!

För drygt en vecka sen fick jag ett samtal från min förra praktikplats. A från Parboden ringde och sa att en kvinna ville ha ett par shorts virkade. Men A sa att dom knappt får ett par tuttar virkade så dom kunde inte ta på sig ett sånt uppdrag. Men då kom hon och tänka på mig.
Så nu har jag fullföljt uppdraget med viss modifikation från "användaren". Hoppas hon gillar dom. Jag avsluta med att trä på blåa träpärlor i ändarna på bältet (går att ta bort ifall hon inte vill ha dom)


Virkade i Tilda med virknål nr3.
Mönstret kommer från Svarta Fåret.

2 kommentarer:

  1. Väldigt fint virkat. Har dock svårt att se dem på en vuxen. Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Kanske skulle nämna att dom är till en tonåring, tydligen är det nåt mode som går

    SvaraRadera