tisdag 28 juni 2011

Enkla gardiner.

Förra året hittade jag billigt tyg, 10 kr/m så jag passade på att köpa hem lite med tanken på att ev sy nya gardiner till altan. Länge har det bara varit en tanke tills för nån månad sedan då min dotter var här, då mätte vi upp gardinerna. Men tröttna på att bråka med trasig maskin så dom blev liggandes.
 Tills nu!
Symaskinen som jag kidnappade har jag numera fått av min älskade mamma. Fick veta det härom dan. Vilken överraskning. Så nu har jag fått gardinerna sydda, dom är mest för insynsskydd då man bor i ett område med grannar tätt intill sig.
Alla behöver inte veta vad jag gör på min altan och vad jag har där i förvaring.


Inget mästerverk men duger gott till sol/insynsskydd :)
Har kvar av likadant tyg fast i blått så det ska jag sy skydd till symaskinen. Vad jag sen ska hitta på med får tiden visa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar