torsdag 23 juni 2011

Födelsedag.

Min mamma fyllde år för ett tag sen...2 juni rättare sagt men pg av avståndet mellan oss så firades hon den 4 juni.
Träffade mina goa bröder också.
Min mamma bara älskar orkideer så jag ordnade med en som håller i all evighet och hon älskade den :)

Jag gjorde även en skylt åt henne att ha på ytterdörren.
Virkad i stjärnmönster.
Barnen blev kidnappad av min yngste bror i några timmar, när dom kom tillbaka så hade dom ont lite varstans...dom hade varit och kört gocart. Vilket dom bara älskade. Efter det så grillade vi och åt en massa gott tills vi näst intill rullade in från trädgården där vi suttit och ätit. Avslutades med en god tårtbit och en kopp kaffe innan färden hem började.
Trötta men nöjda så var vi hemma ca 23.30, vi startade halv 8 på morgonen så det var en lång dag mao.

Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar